« Terug naar Blog

De Wereld Jongerendag – De sleutelrol van jongeren in betaalde vragenlijsten

De Wereld Jongerendag – De sleutelrol van jongeren in betaalde vragenlijsten

De toekomst is aan de jeugd en daarom proberen we met onze betaalde vragenlijsten ook zoveel mogelijk jongeren te bereiken. Anderzijds bepalen volwassenen de wereld waarin onze kinderen zullen opgroeien. Dus wat ook je leeftijd is: met online betaalde enquêtes zet jij de krijtlijnen uit voor de toekomst. Op 12 augustus 2016 wordt wereldwijd de Internationale Jongerendag gevierd en daar staan we bij OpinionWorld graag even bij stil.

Wat is de Internationale Jongerendag?

In 1999 riep de Verenigde Naties 12 augustus uit als Internationale Jongerendag om de meningen en initiatieven van de jeugd wereldwijd te vieren. Al te vaak wordt de jeugd, behalve dan in onze betaalde vragenlijsten, nog over het hoofd gezien als een van de belangrijkste aandeelhouders in het globale beleid. Wanneer we het hebben over duurzaamheid, is geen doelgroep zo belangrijk als de jeugd – jongeren van 15 tot 24. Het zijn ten slotte zij die onze wereld zullen erven.

Wat is dit jaar het thema?

Dit jaar staat deze VN-dag helemaal in het teken van “De weg naar 2030: Het uitroeien van de armoede en het bereiken van een duurzame consumptie en productie”. En laat dat nu net iets zijn waarmee jij ook in online betaalde enquêtes het verschil kunt maken. Duurzame consumptie gaat bijvoorbeeld over het gebruiken van producten en diensten zonder de noden van onze toekomstige generaties in gevaar te brengen. Mensen en jongeren moeten kunnen kiezen voor een eco-efficiënte consumptie waarbij afval en vervuiling tot een absoluut minimum beperkt worden.
Vind jij dat overheid en commerciële organisaties meer moeten investeren in duurzame producten, moet er een verbod komen op plastic zakjes of wat is je mening over de suikertaks, zijn slechts enkele van de vragen die in onze online betaalde enquêtes aan bod komen. En zo krijg ook jij de kans om bij te dragen aan een meer duurzame samenleving!

De jeugd en betaalde vragenlijsten – hand in hand voor innovatie!

Samen met Pablo Picasso vinden wij dat er op “jeugd geen leeftijd staat” en wie zijn wij om hem tegen te spreken? Mensen die deelnemen aan online betaalde enquêtes zijn van alle rangen en standen, en van alle leeftijden. Ze hebben echter één ding gemeen: in hun drang naar innovatie en verandering bruisen ze van jeugdigheid!

Wil ook jij een bepalende rol spelen in onze samenleving? Schrijf je dan hier in voor de betaalde vragenlijsten van OpinionWorld en spaar punten voor aantrekkelijke beloningen!

« Terug naar Blog

Schrijf je vandaag nog in!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht