Betaalde enquêtes België – Het OpinionWorld Jaaroverzicht

betaalde enquêtes België - terugblik 2016

2016 was in alle opzichten een bewogen jaar en we hopen dat je dankzij onze betaalde enquêtes België goed hebt kunnen bijverdienen met jouw mening.

Terwijl wij jullie in betaalde vragenlijsten vragen stelden over de Brexit, de Amerikaanse Presidentsverkiezingen en de suikertaks vonden er in 2016 nog wel enkele gebeurtenissen plaats die de loop van de geschiedenis misschien voorgoed zullen veranderen. OpinionWorld – de leider in betaalde enquêtes België – blikt samen met jullie graag even terug op de hoogte- en dieptepunten van het voorbije jaar.

De hartverwarmende solidariteit na 22/3

Met de terreur van 22/3 hebben we in België helaas onze 9/11. Deze datum zal voor altijd in onze geheugens gegrift blijven. Toen de bommen in Zaventem en Maalbeek ontploften, bloedden de harten en schoot de rede tekort. Onze gedachten zijn bij de nabestaanden en de slachtoffers die tot op vandaag nog revalideren. Laten we hopen dat de haat in 2017 definitief de kop wordt ingedrukt en plaats kan maken voor een golf van niets ontziende liefde en verdraagzaamheid. Met de goede doelen die je via onze betaalde enquêtes België automatisch steunt, kunnen we daar allemaal een beetje aan bijdragen.

Onze Belgische atleten zorgen voor troost

Terwijl we onze wonden nog likten, zorgden onze Belgische atleten op de Olympische Spelen in Rio toch voor enige troost. Samen verzamelden ze niet minder dan 19 medailles! Maar ook onze Rode Duivels verdienen een eervolle vermelding want op het EK Voetbal in Frankrijk maakten ze ons fier met voetbal van wereldklasse. Hoewel sommigen vinden dat we te vroeg werden uitgeschakeld, mogen we in de toekomst toch hopen op meer.

Zorg ook in 2017 voor innovatie met betaalde vragenlijsten!

Om het nieuwe jaar nog voorspoediger te maken dan het vorige hopen we jullie opnieuw massaal te verwelkomen in onze betaalde enquêtes België. Samen met onze enthousiaste gemeenschap van trouwe panelleden werken we in betaalde vragenlijsten elke dag aan innovatie en een betere toekomst. Begin met bijverdienen met jouw mening in betaalde vragenlijsten en maak van deze wereld een betere plek!

Heb jij een uitgesproken opinie en wil je graag bijverdienen met jouw mening? Registreer je dan vandaag nog voor onze betaalde enquêtes België en draag zo bij aan een voorspoedig 2017 voor iedereen!

Schrijf je vandaag nog in!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht