« Terug naar Blog

Enquêtes invullen voor geld – Oude versus nieuwe merken

enquêtes invullen voor geld - nostalgie en marketing

Enquêtes invullen voor geld gaat vooral over merken, bijvoorbeeld over de vraag of jij kiest voor gevestigde of gloednieuwe merken.

Alles komt altijd terug in de mode. Mensen die enquêtes invullen voor geld weten dat merken constant op zoek zijn naar vernieuwing. Anderzijds willen merken ook weten wat ze absoluut niet mogen veranderen of wat je beter vond uit het verleden. Van mode tot schoenen, voedingswaren, technologie, speelgoed, kantoorbenodigdheden en boeken, kies jij in betaalde vragenlijsten van welke producten jij een nostalgisch gevoel krijgt.

Nostalgie als marketingtechniek – “Back to basics”

Met de terugkeer van de Nokia 3310, weliswaar met kleurenscherm, de Nintendo Classic Mini en films als Baywatch komen de jaren ’90 weer aan de deur kloppen. Dat is geen toeval, want uit online betaalde enquêtes blijkt dat mensen wel van een beetje nostalgie houden. Nostalgie is immers de lijm die solidariteit tussen mensen en gedeelde ervaringen bindt. Zelfs automerken trekken volop de nostalgische kaart – denk maar aan de plannen van VW om een futuristische versie van de iconische T1-bus op de markt te brengen. De kunst voor marketeers bestaat erin om retro met een modern kantje weer helemaal in te maken. En er bestaat geen beter instrument om te weten wat jij wil dan enquêtes invullen voor geld!

Kies voor je favoriete merk in online betaalde enquêtes!

Of je het nu wil of niet, iedereen heeft zo wel z’n favoriete merk en in betaalde vragenlijsten krijg je de kans om je voorkeur voor een bepaald merk uit te spreken. Tegelijk geeft enquêtes invullen voor geld je de gelegenheid om populaire merken te vernieuwen en om nieuwe merken te beoordelen. Vind je die nieuwe smaak van je vaste merk frisdrank of chips toch niet zo geslaagd? Laat het weten in onze online betaalde enquêtes en begin vandaag nog met enquêtes invullen voor geld door je hier gratis te registreren!


« Terug naar Blog

Schrijf je vandaag nog in!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht
Ik heb het Privacybeleid en de Algemene Voorwaarden gelezen, begrepen en akkoord bevonden. Ik begrijp dat ik e-mails zal ontvangen over relevante enquêtes en updates van het lidmaatschap als ik gebruik wil maken van de dienst.
Ik geef toestemming voor het verzamelen, gebruiken en delen van mijn profielgegevens ten behoeve van deelname aan marktonderzoek. U kunt zich te allen tijde uitschrijven.