« Terug naar Blog

Enquêtes invullen: Wat zijn de waardevolste merken?

enquêtes invullen - meest waardevolle merken

Enquêtes invullen gaat vaak over merken omdat het voor bedrijven erg belangrijk is om te weten hoe belangrijk en populair hun merken zijn.

Marktonderzoeksbureau Interbrand bracht onlangs een nieuwe rangschikking van meest waardevolle merken ter wereld uit. Omdat enquêtes invullen onze core business is, gingen we na wat de nieuwe trends zijn.

Wat zijn de meest waardevolle merken ter wereld?

Apple werd door Interbrand voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot het meest waardevolle merk ter wereld. De technologiereus kende een stijging met drie procent ten opzichte van vorig jaar en liet een merkwaarde van 184.154 miljard dollar optekenen. In de top drie vinden we met Google (141.703 miljard) en Microsoft (79.999 miljard) nog twee technologiebedrijven terug. Coca Cola zakt met een daling van vijf procent weg naar de vierde plaats. De top 10 wordt volgemaakt door Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz en IBM. Nieuw in de top 100 zijn de merken Netflix (78), Salesforce.com (84) en Ferrari (88). Voor een Belgische vertegenwoordiging zorgt AB InBev met haar merken Corona (93) en Budweiser (31).

Ben je het een beetje eens met deze rangschikking? Zo niet, moet je misschien enquêtes invullen om mee je stempel op dit lijstje te drukken!

Enquêtes invullen over je favoriete merken!

Aan de hand van betaalde vragenlijsten willen bedrijven weten of een klant hun merk spontaan herkent of ze eerder aan een concurrent denken. Maar naast merkherkenning peilen betaalde enquêtes ook naar het vertrouwen in een merk. Wil ook jij enquêtes invullen over merken en mee vorm geven aan het marketingbeleid van grote bedrijven en multinationals? Registreer je dan hier gratis voor onze betaalde enquêtes en begin vandaag nog met online geld verdienen!


« Terug naar Blog

Schrijf je vandaag nog in!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht
Ik heb het Privacybeleid en de Algemene Voorwaarden gelezen, begrepen en akkoord bevonden. Ik begrijp dat ik e-mails zal ontvangen over relevante enquêtes en updates van het lidmaatschap als ik gebruik wil maken van de dienst.
Ik geef toestemming voor het verzamelen, gebruiken en delen van mijn profielgegevens ten behoeve van deelname aan marktonderzoek. U kunt zich te allen tijde uitschrijven.