Makkelijk Geld Verdienen – Jaaroverzicht 2017

makkelijk geld verdienen - wereld dag van de glimlach

Het voorbije jaar was meer dan makkelijk geld verdienen met betaalde enquêtes alleen – OpinionWorld kijkt samen met jullie terug op 2017.

Wat was voor jou de gebeurtenis van het jaar? De eedaflegging van Trump, de schietpartij in Las Vegas, de protesten tijdens de G20-top in Hamburg of Philippe Gilbert die de Ronde van Vlaanderen won? Het zou een leuke vraag zijn in onze betaalde vragenlijsten, maar OpinionWorld blikt graag even terug op de voorbije 12 maanden!

2017: letterlijk een stormachtig jaar!

Het jaar begon meteen met een valse en droevige noot. Op nieuwjaarsnacht werd een terroristische aanslag gepleegd op een bekende nachtclub in Istanbul waarbij 39 mensen om het leven kwamen. Dat zou overigens niet de laatste terreurdaad zijn. Vooral Engeland en Spanje kregen het met de bomaanslag in Manchester en de aanval op de Ramblas zwaar te verduren.

Een van de meest besproken onderwerpen van het jaar was ongetwijfeld de eedaflegging van Trump als de 45e president van de Verenigde Staten. Die laatste zorgde onlangs overigens nog voor controverse door Jeruzalem als officiële hoofdstad van Israël te erkennen. Aan de andere kant van de Stille Oceaan eiste president Kim Jong-un van Noord-Korea met zijn omstreden kernproeven dan weer een beangstigende hoofdrol op.

Met overstromingen in Texas en Zuidoost-Azië, bosbranden in California, de orkanen Irma en Harvey en verschillende zware aardbevingen liet ook Moeder Natuur stevig van zich horen.

Maar het was niet al kommer en kwel wat de klok sloeg in 2017. Laten we vooral de positieve dingen van het voorbije jaar onthouden zoals het prachtige lenteweer en de zonnige zomer, en de kwalificatie van onze Rode Duivels voor het WK 2018 in Rusland!

Makkelijk geld verdienen met enquêtes in 2018!

Ons goed voornemen voor het nieuwe jaar is om nog meer boeiende betaalde vragenlijsten aan te bieden. Op die manier wordt makkelijk geld verdienen voor onze leden in 2018 nog aantrekkelijker. Wat zijn jou goede voornemens voor volgend jaar? Makkelijk geld verdienen met betaalde enquêtes misschien? Meld je dan hier aan voor onze betaalde enquêtes en begin met makkelijk geld verdienen! OpinionWorld wenst al haar leden en nieuwe respondenten een gelukkig nieuwjaar!

Schrijf je vandaag nog in!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht
Ik heb het Privacybeleid en de Algemene Voorwaarden gelezen, begrepen en akkoord bevonden. Ik begrijp dat ik e-mails zal ontvangen over relevante enquêtes en updates van het lidmaatschap als ik gebruik wil maken van de dienst.
Ik geef toestemming voor het verzamelen, gebruiken en delen van mijn profielgegevens ten behoeve van deelname aan marktonderzoek. U kunt zich te allen tijde uitschrijven.